Break

Nu tar jag en paus!
Har pluggat sen mitt senaste inlägg. Men har lyckats skicka en coachingen, hade ju såna problem med det igår, jag har skickat in min utvärdering på idrottslektionen som jag och Sara hade den 1/4. Och skönast utav allt jag har börjat med min projektarbetes rapport! Känns väldigt skönt att ha börjat med den. Är inte projektarbete klart så får man inga slutbetyg alls. Så man känner sig ganska så stressad måste jag säga.
Balen och studenten närmar sig med storsteg. Lördag v 20 ska jag till sömmerskan med klänningen behöver sy in den. Studentklännig har jag köpt nu med, är supernöjd med den! En sådan klänning jag kan ha om jag ska ut, dock vit så gäller att veta vart man ska och med vilka så man inte är med personer som slabbar massa.

Idag är det 137 dagar kvar tills jag och Bf åker till Turkiet igen, om jag räknat rätt. Jag får det av mina föräldrar en resa till Turkiet med dem, deras kompisar och deras två barn och så klart min Bf.
För er som inte vet, Bf = Best friend = Madelene Persson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0