Desperate housewives

Precis, det var vad jag kom på nyss. Ikväll kommer Desperate housewives, Love it.






Har suttit med plugg hela dagen, har kommit en bra bit med projekt rapporten och det är jag väldigt glad över. Tyvärr har jag så mycket annat skolarbete, jag ligger efter också och det gör det inte bättre. Men har bara mig själv att skylla för det. Men jag har gjort ett val som jag är väldigt nöjd med, känns som ett väldigt moget val. Vad är då detta?
Jo jag ska läsa en sjunde termin som jag nog nämde i ett tidagare inlägg. Varför? Jag har vart sjuk mycket och hamnat efter. Så får man en ny uppgift som väntar man med det gamla eller så gör man klart de gamla och hamnar efter med de lite nyare uppgifterna.
Men anledningen till att jag tänkte över när erbjudandet kom om en sjunde termin är för att om jag sedan kommer på vad jag vill göra och vill plugga vidare så är det skönt att godkänt i alla ämnen. Pluggar man inte upp de icke godkända nu så tror jag inte att man gör det sedan heller.

Nu ska jag ta mig ett glas coca cola lite chasew (stavning?) och kolla på Ugly Betty och sedan DH .




Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0