I'm starting over

Ny har jag en egen desgin gjord av min kusin natlin.blogg.se, tack så mycket!
Jag ska nu börja blogga på riktigt, tror det kan vara bra för mig att få ut lite små tankar emellan åt.

Nu närmar sig studenten med stor steg och jag har MYCKET kvar att göra. Men det är bara att kämpa på. Undvika kompisar och stan på vecko dagarna och umgås med de på helgerna. Helgerna anser jag ska vara fria från plugg och ska ägnas åt kompisar och nöjen. Men det är vad jag tycker!

I fredags så träffade jag Marika vid 20:15 tiden och vi träffade upp hennes killkompis Johan. Meningen var att vi skulle sätta oss på Bulls men det var fullt där så vi satte oss på La coca en snabbis, not my favoruite place at all. Vi fick vänta läääänge på att beställa, jag tog en varmchoklad med baylies, Marika en kaffe med baylies och Johan en öl. Sen fick vi väääänta länge på att få våra grejor. När de väl kom var min varmchoklad kall, men jag hade inte ork att säga ifrån. Så nej jag håller fast vid att la coca inte är ett så bra ställe.

Vi gick sedan tillbaka till Bulls och fick ett bord där inne och Johan bjöd på razz cola, Bacardi razz & coca cola. Mycket gott, hade aldrig smakat det innan.
Sedan begav vi oss strax efter 22 till Tre hjärtan, ett ställe som snabbt har blivit mitt favorit ställe. Marika jobbar där också så vi gick dit så hon fick hälsa på sina arbeteskamrater.
Där är otroligt mysigt! Han som spelar gitarr och sjunger och får med alla som är där inne. Ja en favorit plats på helgerna.

Lördag blev också Tre hjärtan denna gången med Pilla och Böna, lika trevligt som fredagen!


Nu har jag kommit igång, nu ska jag bara hålla detta! Bara skriva ord ibland t.ex helg - tre hjärtan. Så hamnar man inte i den här svackan då man inte skriver något alls.

Nej nu ska jag  lägga mig i sängen och kolla på tv och sedan sova. Börjar halv ett varje måndag nu hur skönt som helst!

God natt folket, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0