Ligger i favorit hörnan i soffan

Har vart hemma idag, skrivit lite mer på projektrapporten och skrivit stödpunkter. Har min projektredovisning imon, börjar bli fett nervös nu. Men jag hoppas att jag i alla fall kan låta intressant även om det projeltarbete jag gjort inte är speciellt intressant.
I morgon ska jag hämta ut min mobiltelefon som äntligen kommit tillbaka från lagning. Jag ska följa med Madde till banken också, bankomaten tog hennes kort i lördags, haha!



Efter att vi har gjort detta så ska vi hem till mig så ska Madde hjälpa mig med min projektrapport. Hon skulle göra klart sin idag, kände att det kan vara skönt att få hjälp av någon som är klar med sin.

Ska jobba på onsdag men har tappat sugen totalt för det. Bara för att man är stressad behöver man inte vara otrevlig. Mamma vill att jag ska säga upp mig. Hon anser att ingen ska behöva acceptera att "chefen" 'är otrevlig. Även om det är ont om jobb så tjänar jag inte mycket pengar på detta. Så tänka på det och se hur han är på onsdag.

Jag är så sugen på att åka utomlands i fyra veckor, några månader eller år kanske? Får drömma vidare på den punkten, min dröm är ju faktikst att jobba utomlands något år eller flera. Trivs inte i Sverige, i really love España! Ne men skulle vilja komma bort för en helg faktiskt.


Detta hotellet kommer vi bo på i Turkiet i sommar, 124 dagar kvar, haha!


Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0