Once again monday

Åter igen måndag, dock är mina måndagar nu sköna. Har inte längre någon religon första timman på måndagar eller torsdagar andra lektionen för den delen, har inte heller specialidrott. Så jag börjar nu 12:30 med matte och sedan idrottsledarskap & coaching 13:50. Sjukt härligt!
Idag hade jag bara matten eftersom vi inte hade datasal så jag begav mig till stan. Följde med Koffe och Madde för Koffe skulle kolla på kostym till balen/studenten.
Sedan var det tandläkaren, fy vad jag hatar när de skrapar tandsten! Men inga hål hade jag, har bara haft ett hål under mina 19 år.

Har även fått sommarjobb! Är så glad! På sjukhuset fick jag 4 veckor precis i början av sommaren. Sen avslöjade pappa idag att det blor nog två veckor i Norge med Järnforsen också! Så blir jobb denna sommaren med. Känns väldigt väldigt skönt att slippa ha det liggande på axlarna.

Imon har jag bara en lektion börjar 13:4 men ska träffa Ermin och Carro vid 11 så ska vi göra klart ett arbete som vi ligger efter med.

Ne ska försöka hitta flyt i mitt coaching arbete så det blir klart innan 23:59. Skriver nog lite senare!

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0