Projektarbets redovisning avklarad

Nu är projekt redovisningen avklarad även om det var mycket nära att jag inte kunda redovisa idag!
Skulle redovisa 09:15, tar då 08:28 bussen till skolan. Kommer till skolan och inser att jag har inte en aning om vart vi ska vara. Så sprang runt om en galning i 45 minuter och frågar lärare, i recepetionen, ringer min handledare men ne ingen aning om vart vi ska.
Så sätter mig i datasalen och mailar honom då Emma G kommer och sms:ar en klasskamrat, jo jag tänkte den tanken med men har inte så många kompisar i min klass därav inte alls många mobilnummer till de i klassen. I alla fall så är de i jungfrun och är där 09:50 japps, det var det min tid var över. Precis då skulle det vara rast så jag pratar med min handledare Jörgen om förklarar allt och ber om ursäkt men så säger han att det var mycket hans fel med för han har inte sagt till mig vart vi ska vara, han erkände att han borde ha mailat. Så det kändes skönt att det inte vara var mitt fel.
Så jag fick redovisa i alla fall och det gick bra, jag är nöjd!
Nu har jag bara lite kvar på min projekt rapport sen är det klart, det ska vara inlämnat på torsdag senast! Och detta ska firas på valborg. Min valborg ska spenderas med Marika. Är väldigt glad att vi börjat umgås mer,


Marika och jag :)


Sitter och kollar på Desperete housewives, en utav de bästa serierna någonsin.
Ska snart packa idrottsväskan, imon på idrotten är det origentering på ett rolig sätt. Orientering brukar ju inte vara så kul men förhoppningsvis så är det kul imon.


Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0