pistagenötter & coca cola

Kommer verkligen ingen vart med coachingen, har kört fast! Som tur är så är det inte mycket kvar så om det kommer som en snilleblixt imon så är det lugnt.
Kom på att jag har naturprov på torsdag, jag är sååå körd på det. Fattar ingenting.
Molekyl bildningar, kolföreningar, bla bla! Nej, detta kommer inte gå bra alls! Men har som sagt bara en lektion imon och kom på att har inställda lektioner på onsdag så har bara en då med, slutar kl 9 på onsdag. Så har tid att plugga!

Ska gå till rektorn imon och kolla om det är okej att flytta över ett ämne till med sjunde termin som jag ska läsa. Så ska jag ta kontakt med en datatekniker för jag behöver sannarpsgymnasiets logga till mitt projektarbete.
Måste påbörja den jädra projektrapporten med, fy jag kommer gå in i väggen!
Nej det är bara till att bita ihop och tänka att jag har i alla fall gått en utbildning och kan plugga vidare.

Men jag vill sååå gärna jobba utomlands eller helst av allt flytta utomlands. Jag trivs inte i Sverige, jag vill bo i värmen.

Nu återgår jag till 2 ½ men.
Sov gott och dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0