Plugg plugg plugg

Har haft en lektion idarg och det var idrott. Vattengympa på sannarpsbadet med Sanne & Jesper. Tycker der var en bra lektion, varierade övningar. Är trött nu men så rubriken säger så är det plugg plugg plugg som gäller idag med.
Har naturkunskaps b prov imon men nej det kommer inte alls gå bra. MIssat fyra lektioner pga att jag var sjul en och en halv vecka sen var jag på begravning en onsdag.
Men får väl skriva lite på projekt rapporten sen sätta mig med naturen. En vecka och en dag kvar tills projektarbetet ska vara klart.
Men ska vänta lite med att börja plugga ska nog ta mig en kopp te och ta en powernap på 30 min med så jag verkligen kan koncentrera mig, kan knappt hålla ögonen öppna nu.


Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0