Pluggsöndag

Ja, pluggsöndag. Sitter av och till med projektrapporten, är jätte tjatigt att skriva samtidigt som jag bara vill bli av med den. Men vissa perioder får jag torka och kommer inte på något att skriva. Så bättre att ta en paus och hellre skriva när jag får lite flyt. Så känner och gör jag i alla fall.

Ikväll är det One tree hill och Gossip girl. One tree hill börjar om ca 20 minuter, i love it. jag försvinner i min egna värld när jag kollar på det and i love it. Tänker inte på något känns det som utan jag försvinner och jag tror det är det jag verkligen behöver ibland.


One tree hill



Chuck Bass, Gossip Girl




Nu är det snart dags för begravning igen, förra gången var det min mammas moster och sent igår kväll dog hennes man. Chockande för släkt och för personalen på sjukhuset. De har vart gifta i över 60 år och nu behövde de inte vara ifån varandra länge.
Vila i frid Signhild & Gunnar!


Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0