Sun and coconut oil

Har pratat med mami och jag ska inte göra naturprovet imon. Känns liksom inte lönt att göra provet när man vet att det kommer inte gå bra.
Skrev lite mer på projektrapporten dock kan jag inte skriva mer  nu innan jag vet mer om tryck.

Jag gick tog på mig bikinin, hittade en jag aldrig vågat använda en leopard, till och med lapparna satt kvar på den. Och idag kom cocos oljan på för första gången i år :D. Hur härligt som helst att sola en timma. Kan inte sola så länge för jag äter pencillin och det står att man ska undvika att sola. Men får ta igen det extra mycket sen när jag ätit klart kuren.



Leopardbikinin



Bild från förra sommaren, solning på studsmattan



Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0