Trötthet

Först på schemat idag var specialidrott alltså handboll. Idag var det Lindbergh som hade lektion, jag tyckte det var kul. Övningar som inte andra haft.
Gud vad jag saknar handbollen emellan åt. Får såna depp perioder då jag undrar varför just jag skulle skada mitt knä. Roligast var handbollen när vi var 11-12-13 år. Vi vann mycket och vann serierna. Tränade 2-3 gånger i veckan match lördag eller söndag ibland båda dagarna. Ja mina år i HK Drott vad också bland de bästa i mitt liv, i alla fall när vi bara var 90:or.




För att inte glömma så var det också i handbollen som jag träffade min bästa vän Madelene. Vi spelade ihop länge men det var inte förräns senare vi blev jätte bra vänner och det är jag glad för.
Vi har vart ute och gått lite. Jag berättade en hemlighet för henne, dino säger jag så förstår hon, haha!

Jag har vart så trött senaste tiden, sov en och en halvtimma igår på dagen och idag två timmar. Men har kommit på varför, jag har inte ätit glutenfri mat på ett tag. Får skylla mig själv!


Imon är det fredag, vad ska ni göra i helgen?
Jag tror jag ska ha hemmakväll imon och gå ut på lördag.



Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0