091210

Ikväll är det final i Mammas pojkar, Go Bobby välj Jane!
Haha, jag kollar nog bara egentligen för att Bobby och Naima är med. Har lovat Albin att sms vilka killarna väljer :).

Var på synundersökning idag / koll av linser. Det gick bra. Är dock fortfarande röd under ögonlocken sen jag hade den irritationen så ska ta allergi droppar varje dag innan linserna ska i så det går bort :). Ska även eventuellt få starkare linser nästa gång, ska få - 2.0 i stället för - 1.75.

Jobbade idag med, men var inte mycket att packa ner, gjorde allt på 1½ timma så nästa vecka ska allt i stället packas upp i de nya lokalerna. Pengar pengar, det man får tänka på. Nej men det borde flyta på bättre att packa upp än att packa ner så det blir säkert bra.

I morgon är det fredag och jag och Madde ska göra stan osäker. Ska till b&b och se ett band som heter Primadonnas of the gutter en gammal kompis till mig spelar gitarr i bandet så ska bli kul och höra dem live. Har bara hört en eller två låtar men de låtarna har varit bra :).

Har precis slängt på mig joggingbyxor och en gammal tshirt som jag älskar dock kan den nu bara användas som en skön hemma tshirt, haha!

Ha en trevlig kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0