091214

Idag har jag jobbat på Järnforsen igen. Har packat upp. Jag hade fått för mig att de skulle ta 3-4 dar men har bara ett rum kvar och det blir jag klar med på onsdag. De var förvånade allihopa dära att det gått så snabbt.
Men det var som Mats sa, det är jag som packet ner det så jag vet ju på ett ungefär!


Arkivet

Snyggt och i ordning skulle det

Sådana här tjatiga vart det med!



Efter jobbet åkte jag och Mamma till flygstaden, fick ett par "uggs" så jag kan vara varm om fötterna :D.
Jag har ett par shepard men de har töjt sig så de får användas när det är riktigt kallt ute :).


Jag har börjat små läsa Jayson's blogg, Kenzas killkompis. Där är ett inlägg som han har skrivit till Kissie
http://www.finest.se/userBlog/?uid=28922&beid=1252425.

I alla fall, han skrev en otroligt bra mening:
"Don't forget that you need to be good to the people you meet on the way up.
 Because your going to meet them on the way down."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0