091217

Alexandra ringde och väckte mig vid 10:30. Jag kände föra tt gå ut och gå så det gjorde jag.
Gick och möte henne så hon fick usb minnen jag som jag tagit från jobbet. Var ute och fick runt en timma. Kanon skönt men lite kallt, var -6 grader när jag gick, nu är det -5,5 grader ute så inte så stor skillnad.
Jag känner mig mycket piggare nu när jag gått :).

Idag kommer Marika hem! Så ikväll blir det pizza och massa mys framför tv:n. Sitta och snacka skit :).

På lördag ska jag antaglien lägga i lite mr bruna slingor. Jag vart så ljus nu när jag färgade det brunt så de ljusa har trängt i genom ganska snabbt men som tur är så var min frisör förberedd på detta så hon lägger i de bruna gratis :). Men som jag älskar detta mörka. i alla fall nu på vintern. Mycket enklare att vara blond på sommaren, haha :D

Ska strax göra en kopp te och kolla på Ghost Whisperer :)
Ha en bra eftermiddag och kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0