091219

5 dagar kvar till julafton...

Jag tycker att alla andra månader har gått så snabbt men december har gått sakta. Januari ska vi inte tala om, januari känns som 2 månader. Ni förstår vad jag menar, det är en otroligt lång och "mörk" månad.

Jag sitter och funderar. 29 december så har mina föräldrar varit gifta i 20 år.

Jag skulle vilja köpa/göra något fint för dem.. Men vad? Det hade vart kul och köpa ett varsitt halsband och gravera in deras namn och ett hjärta.
Men kostar inte det skjortan? Jag får nog åka till en guldsmed och kolla läget. Får kolla runt lite på nätet..
Jag får använda min fantasi, man kan göra så mycket det är bara det att glödlampan ska lysa..

Funderar på att bädda ner mig och kolla på tv, såg att eurotrip går på kanal 5.
Det blir att vi ska fixa håret på måndag i stället så är det fint och fräscht till julafton, perfekt.

Hoppas de hör av sig nästa vecka från telenor. Antingen att min mobil har blivit fixad eller att de allra helst har reklamerat den så jag kan betala en mellanskillnad och ta en annan mobil.
Är som sagt sugen på en iphone men frågan är om man kanske måste lägga till kostnader? Vi får helt enkelt se :).

Hoppas förresten minusgraderna och snön håller i sig tills julafton. Tydligen ska det regna men man kan ju hoppas! Har vi fått snö såhär "tidigt" så kanske kanske? 
 

God natt och ha en bra lördag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0