2 grader

Nu är vintern här, i alla fall för idag. Det är typ 2 grader ute, brr! Tur att mina kära granne stickade en halsduk till mig!
Med tanke på grannar, de är i Thailand! Sol, värme & bad, JAG ÄR AVUNDSJUK!

Jag har jobbat lite idag med, var där två timmar så i morgon innan min mr röntgen blir jag klar med arkivet. Har ont i händerna, lyfta tunga kartonger, hoppas inte jag får valklar :O.
Hoppas verkligen det är roligare och går snabbare att packa upp allt sen i de nya lokalerna.

Om ca 35 min ska jag dra mig ut till bussen och ha matematik. På historian kan man halvsova, de som inte redovosade i fredags ska redovisa sitt idag. Efter skolan hoppas jag på att Marika fortfarande vill fika. Ska se om vi inte kan gå till Robert's coffe idag, har inte fikat där ännu. Nu har det ändå vart öppet ett tag, haha!

Jäkla vad jag fryser. Jag är sådan, är det kallt ute så tycker jag det är kallt inne med, haha! Det värsta är att i den salen jag har matte så är det extremt kallt.

Nu ska jag se om posten har kommit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0