27/12

Nu kan man väl nästa säga att julhelgen är över och vi siktar mot nyår.
Dock har jag ingen aning om vart jag ska vara eller göra på nyår, lite tråkigt. Ska kolla runt lite till annars får jag väl vara med mina päron. Skulle så gärna vilja vara med Madde, Marika och Alexandra samtidigt...

Idag har jag shoppat, en tunika och ett par leggings. Såg tunikan igår på nordic safari igår och bara tänkte att den ska jag ha så la undan den, 500 kr kostade den. Meeen, jag och mamma gick också in på b-young där de hade exakt likadan tunika, samma märke men här kostade den bara 400 kr så självklart köpte jag den där.
Köpte ett par leggins idag med med nitar på sidorna.

Åhh jag bara längtar till sommaren, den tunikan med ett par shorts under och ett par snygga klackar eller ballerina skor :)

Jag och Marika åkte hem till Borger en sväng igår och drack lite och lyssnade på musik, väldigt mysigt. Sedan när vi gick till tre hjärtan så snackade vi påvägen var jätte mysigt!
På tre hjärtan tog vi en cider och snackade med Rajko.. Sedan skiljdes vi åt en stund men möttes upp igen och satt på österskans i 20 min och snackade skit.
Var jätte mysigt igår verkligen :).


Marika, Robban & Jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0