4 dagar kvar..

Nu är det bara fyra dagar kvar till julafton. Det har hållt på och snöa fram och tillbaka hela dagen,
Väldigt mysigt, hoppas bara detta håller på tills efter julafton. Vi får hålla tummarna på en vit jul för första gången på många år!

Gårdagen vat otroligt rolig! Tiden gick så snabbt, helt plötsligt var klockan 02:00 och tre hjärtan stängde.
Tyvärr försvann Marika under kvällen så det var bara jag och Madde kvar.
Tack för en otroligt lyckad kväll tjejer!
Marika vill ha mig och Madde som barn. Hon hade pallat en vecka ;), haha!

Igår var jag snuvig och idag vaknade jag och var förkyld. Samtidigt som jag är täppt så rinner näsan. När jag väl nyser så är det 10 gånger på rad, haha. Har legat på soffan hela dagen och vart helt slut i huvuvdet och kroppen, men bra att jag vilar i alla fall.
Hoppas det går över till julafton.



Sitter och kollar på gossip girl, tror jag ska ha en kopp te sen till playa del sol som börjar kl 20 på kanal 1 :)
Senare ska jag och Jennica nog gå en runda och snacka lite skit. Är väldigt skönt att vara ute och gå nu även om det är kallt :).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0