Ballrinaskor

Idag har jag varit på stan med Lollo. Var jätte kul att träffa henne, skönt att ha henne hemma!
Blev en runda på stan och en fika på espresso house :).

Jag hittade ett par ballerina skor på hm för 129 :-. Lite fel för årstiden men fastnade verkligen för dem så kände att kan likaväl köpa dem nu. Har man tur kan man kanske börja använda sånt tidigt. Men ska nog inte hoppas på för mycket.

Jag är så fruktansvärt sugen på att börja spela handboll igen så det är löjligt!
Pappa och jag var på HK Drott Redbergslids IK igår och jag bara kände hur kroppen fylldes med lycka, haha!

Har mailat korpen få se vad de säger om det har något lag som passar. Måste ju testa och se om knäet pallar, men med knäskyddet ska det nog gå bra, hoppas jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0