Bobby valde fel

Bobby valde Julia i stället för Jane!!
Alltså jag tyckte man såg kärleken mellan Bobby & Jane men ack så fel man hade. Jag var nästan helt säker på att han skulle välja Jane, men ikke!

http://www.tv4.se/1.1387474/2009/12/10/julia_gatina_och_bobby_haddad_fann_varandra_i_marbella

Där står det om att de inte höll efteråt. Jag har löst om alla paren och det höll inte för någon av dem.

Oj jag fick en flashback! Eller kan man kalla det de? Kände doften av Asil's parfym.
Asil är någon som jag hade velat ha kvar nu, men på semestern är man inte alltid smart. Jag får stå mitt kast.

Jag har varit och köpt ögondroppar nu till ögonen så får jag se om det hjälper mot det röda och det lilla små irritationen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0