..



Näsan rinner och i nästa sekund är jag täppt eller så är jag täppt samtidigt som näsan rinner.
Jag hatar verkligen att vara förkyld men vem gör inte det?

Ska snart bädda ner mig och hoppas på att jag vaknar upp och förkylningen är liiite bättre!


I morgon ska jag som sagt färga håret igen eftersom det bruna har ljusnat ganska snabbt så ska vi lägga i lite mer bruna slingor, en ganska mörk brun färg så det håller lite längre. Efter det ska jag nog träffa Jennica. Ska se om vi inte kan dra oss till stan, ska köpa julklapp till mamma och pappa. Funderar på om jag ska ta en kombinerad bröllops/julklapps present.
Får fundera på hur jag ska göra och vad jag ska köpa!

God natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0