Let it snow

Nu  har det börjat snöa i Halmstad igen.. Började snöa runt 14:30 och sen dess har det hållt på. Stora fina flingor!
Det "spösnöar" som jag sa innan. Otroligt mysigt!

Har vart i stan med Marika och Malin, vi fikade på Robert's coffe. Dock blev jag besviken denna gången, chai latten smakade ingenting :(.

Jag har funderat på det här med mammas och pappas bröllopspresent och inte fortfarande inte kommit på något speciellt bra. Men Marika sa det "har du ingen bild på dem". Och hade en ganska bra så tog med den till min vän Blysch som äger Quick n' easy på lilla torg, tryckeriet.
Så han ska göra ett roligt pussel av bilden som de sedan ska få opusslat så ska de få pussla ihop det. Tror han ska lägga till något hjärta och typ ringar som sitter ihop och att det kanske står 20 år någonstans :).
Lite små roligt i alla fall :).

Har även fått tillbaka min mobiltelfon, tyvärr reklamerade de inte den.. Men de har bytat ut 4-5 grejer i den så söndrig de var den. Men det var som mamma sa, sist jag lämnade in den för samma fel då hittade de inget på den, men nu när de skrev att den borde reklameras de var de massa fel på den.
Hopaps den håller nu men ändå inte, vill ha en ny!

Ska snart beställa pizza, mamma och pappa är på "inflyttningsfest" i pappaäs jobbs nya lokaler. Frågan är dock hur lång tid det tar innan pizzan kommer idag :p.
Madde ska kanske komma sen, får se hur hon gör med tanke på vädret!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0