New Moon

18 av 20 hade jag på matte provet känns skönt! Har nu gjorde 60 % av boken så har bara det sista men också det jobbigaste kvar. Så på ca 3 månader har jag gjort lite mer än hälften.

Jag har varit med Bf. Vi har gått en runda och snackat skit och sedan kollar på lite youtube och självklart Desperete housewives. Vilket avsnitt! Värsta av allt är att det var sista avsnittet så nu är det uppehåll ett tag!

På torsdag ska jag jobba igen, ska packa det sista för på fredag bytar Järnforsen lokaler. Skönt med lite extra pengar på kontot.

Madde snappade upp något på New Moon bion när vi var där som jag inte tänkte på förräns jag såg det nu på hennes mobil. "och efter ett tag börjar man älska det man borde..."
På ett sätt stämmer det. Tror alla kan realtera till det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0