Vart är sommarvärmen?

När jag gick upp idag så små snöande det och låg lite snö marken men nu regnar det.

Jag gillar inte vintern, men den är bättre när det är snö ute för då känns det som om det är så ljust ute. Eller ja det blir ljusare ute :). Ljusare ute = piggare människor.

Jag var hos ortopeden idag. Jag har "stukat" mitt ledband och det kan ta sin lilla tid innan det går över. När jag skulle till läkaren så vart jag stressad så jag bara snabb sprejade skorna. Tror ni inte de läckte in?
Ska låta dem torka nu och sedan spreja dem ordentligt. Det värsta är nu när man haft blöta fötter är att man är så kall om fötterna resten av kvällen.
Blir det kallare så får jag slänga på mig en extra strumpa och ha mina shepard.

Igår kväll åkte jag och Jennica till Madde en sväng, åt kakor och drack te/saft. Dock vart vi alla så trötta men de var mysigt ändå :).

Nu ska jag återg å till min chailatte och se ghost whisperer.


Förra vintern


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0