Day before proom

I morgon är det bal! Jag börjar bli nervös! Vad kommer det bli för väder? Kommer det regna eller kommer det bli varmt och skönt? Kommer maten vara god? Kommer man ha roligt?
Allt ploppar upp i huvudet!
Det kommer bli bra. Jag kommer ha roligt det vet jag.

Igår var det grillning hemma hos mig. Hade jätte trevligt, god mat var det också. Fick inbjudan till midsommar festen nu med, mycket folk kommer det bli då. Kommer bli otroligt kul. Vi kommer bli jätte mycket folk med, tror det är ca 60 pers bjudna. Jag och Marika fick i uppgift att göra potatissalladen till midsommar, skala all den potatisen!

Ne var inte så sugen på att skriva blogg inlägg egentligen..
Skriver kanske sen..


Xoxo

Kommentarer
Postat av: Malin & Neo

Du var jätte fin på balen :-D

2009-06-11 @ 21:20:52
URL: http://neo070902.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0