Inte bloggat på länge, shame on me

Det var längesen jag skrev ett blogginlägg.

Har inte hänt så mycket om man tänker efter.
Betygen är satta och jag hann klart med det jag skulle, thank god! Känns skönt, dock så gör vi ju absolut ingenting i skolan nu. Man vet inte riktigt när man ska dit och inte.

Jag har köpt en behå till balklänningen, ville ha en sån freebra, är det så den heter? Sådan utan band, bara två silikon bitar som man sätter på. Dock var den största storleken för liten, de är tydligen små i storlekarna. Fick bli en vanlig behå utan band i stället. Det duger det med.

Igår var det melodifestivalen och camp sannarp. Min klass kom 9:a. jag tycker itne det var rättvist, fanns de som var MYCKET sämre än oss!

Vårat bidrag:

http://www.youtube.com/watch?v=6UmbUDyB-OU&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Efacebook%2Ecom%2Fhome%2Ephp%3Fref%3Dhome&feature=player_embedded

Jag och Emma cyklade till camp sannarp, vi var där runt 20:00 och då var det redan mycket folk, sen kom det bara mer och mer under kvällen. Det var helt okej där. Vissa stunder hade jag jätte roligt och vissa stunder lite mindre roligt. Jag som hatar att sova i tält cyklade hem runt 02:45, var hemma runt 03:00. Är jätte seg idag, men hade inte lektioner så jag sov ut!

Imon åker mina föräldrar till Polen och kommer hem på lördag. De skulle egentligen kommit hem söndag kväll men jag har balen och mamma vill så gärna vara där och kolla. För mig hade det egentligen inte gjort något, finns alltid någon annan som kan komma och ta kort.

I morgon ska jag fixa naglarna till balen och sedan på kvällen ska jag handla mat. På fredag ska jag nämligen ha grille hemma. Har börjat umgås med nytt folk och blivit medbjuden på massa så jag kände för att visa att jag är tacksam och tycker om att umgås med dom så kan jag bjuda hem dem på grille.


Over and out!

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0