Jag vill ut på äventyr!

Som överskriften säger, jag vill ut på äventyr!
Jag är rastlös!

De som känner mig vet att blir vääääldigt lätt rastlös och att det är söndag hjälper inte mycket alls. Jag tycker inte om söndagar.
Ska man inte upp till skolan dagen efter så ska man jobba. Söndagar har blivit en sådan dag man inte gör något alls. Som idag..
Det ända jag gjort är att åka till Eurostop en snabbis. Skulle köpa smink, Isadora mineral foundation powder och saltvattenspray till håret.
Blev bara pudret för min moster hade en hel flaska saltvatten spray som jag fick. Älskar hur håret blir av det, känns tjockare och man får beach känsla.
Hon hade ett som hon köpt hos frisören men annars använder jag det som finns på hm för ca 40 kr. Tror inte det är någon större skillnad på dom.  Jag sprayar det i håret, en bit ifrån efter jag har plattat det.


Pudret och den borsten har jag med

Går dagen var jätte trevlig. Grillning hos Jimmy. Guuud så mätta vi blev, alla hade med sig kött sen hade vi potatiskroketter, sås, majskolvar och vitlöksbröd. Vi kunde knappt röra på oss.
Vi begav oss sedan till tre hjärtan. Tiden gick jätte snabbt, helt plötsligt var klockan två och det stängde!



Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0