Övertrött eller bara mig själv?

Detta inlägget kan nog bli vääääääldigt flummigt..

Jag är rastlös och gode gud vad det kan bli konstigt då..

Madde sa till mig innan att jag tänker för mycket.. Bilden som var på min studentskylt så räcker jag ut tungan så sa jag det att det var ju på den tiden tungan  var "ren".. Nu har den ju vart i andras munnar? HAHAHA
Japps jag är störd :).

Jag saknar mina naglar. Gjorde fiiina till balen men av någon anledning så kan jag inte ha gelé. Kan skala av dom bara efter en vecka..
Ska testa att göra med akryl innan vi åker till Turkiet i stället.




Fick inte väärldens roligaste telefon samtal idag.. Hade hoppats på en mysig eftermiddag men ikke! Får se om kvällen blir bättre..
Imon börjar jag jobba på riktigt. Var bara introduktions möte oså idag..
4 fram, ledig på fredag dock, MIDSOMMAR! Nej men det kommer bli bra..

Neeej, detta funkar inte..

Over and out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0