2 dagar kvar

På fredag tatuerar jag mig igen, trejde gången! Bild kommer på fredag!

Vi hade ute gympa idag trots att det regnade, lagom blöt var man. Man får tänka så att det kunde ha varit värre. Det var taco buffe i skolan idag de flesta såg fram emot det tills man tog första tuggan. Fy alltså, och de undrar varför det slängs så mycket mat. Köttfärsåsen bara smulade sönder i munnen och smakade inte alls som det ska göra! Ne, så ikväll får papi göra laxpasta.

Jag saknar min moster, innan hon blev tillsammans och flyttade ihop med min granne så umgicks vi jätte mycket. Jag var där flera gånger i veckan så drack vi te, snackade skit, kollade på tv, spelade spel, åkte och glodde på kläder och bakade ibland.. Att man kan sakna något så enkelt så mycket. Det är inte alls samma nu, jag vill att vi ska kunna göra så som vi gjorde innan..


Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0