Åketråk!

Jepps, tråkig är jag idag igen för plugg stå åter igen överst på listan.

Min idrottspsykologi lärare sa idag, eller han sa väl inte direkt men förstod att de var så han menade, han tycker jag att ska göra provet och det sista abetet nästa termin i stället. Ska se om han kan prata med rektorn så jag slipper gå dit igen.

Efter handbolls träningen i morse gick jag och solade, 30 min, såå skönt var det! Kunde dock inte koncentrera mig riktigt, man ska inte sola med en ny tatuering så jag smörjde in och la en bit papper över så fick hela tiden hålla koll på att de inte skulle åka av.

Glad är jag för att jag solade solarie innan i alla fall för nu regnar det. Har fått lite "sommar" känsla pga av värmen i solariet idag i alla fall.





Dags att sätta i gång med naturkunskap!

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0