Balklänning

Var hos sömmerskan i morse, den behövdes sy's in så vid 9 i morse åkte jag och mamma dit. En jätte trevlig kvinna som syr hemma.

Igår hade jag bestämt mig för att vara hemma men Emelie skickades sms och frågade om jag ville komma till hennes pojkväns 20 årsfest. Tvekade först men så sa hon att hon var ensam tjej och det var längesen jag och Emelie hade lite ensam tid så stack dit.
Vi satt och snackade skit i någon timma så kom Madde, hon bestämde sig för att komma en liten stund i alla fall.

Vi sjöng singstar lite sen så blev det ölspelet. Marcus var snäll och kröde mig hem så var hemma strax efter ett.

Idag ska Hanna, Madde, Nettan & Böna komma hit.

Jag och Hanna ska i alla fall äta pizza sen blir det Eurovision songcontest! Och sedan för min och Bönas del blir det tre hjärtan en stund!




Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0