De senaste dagarna

I onsdags var det ju triathlon i skolan och sedan var det idrottsgala. Våra tjejer vann triathlonen och 06B's killar vann för killarna.

I torsdags var vi lediga och jag pluggade på dagen, sen fikade jag med Marika en snabbis och sen färgade jag håret. Marika kom hit sen på kvällen så gick vi ut, vi gick till Mårtensson där de andra kompisarna var. Marika och sedan hem men jag stannade kvar och vi gick till b&b, var knappt något folk alls men det var trevligt.

I fredags satt jag och pluggade då med sen stack jag till hanna som skulle öva gesällen och sedan var det hem och plugga igen. Jennica kom och hämtade mig vid 22:45, hon slutade inte förräns 22 sen skulle hon äta på donken snabbt.
Vi åkte och lämnade Matte sen stack vi till tre hjärtan där vi mötte upp ett par kompisar. Det var så sjukt roligt! Även om vi bara var där i knappt 2 timmar så hade jag så jäkla kul!

Var ute igår med pluggade såklart på dagen. Var inte ritkigt lika kul igår så Albin kom och hämtade mig tidigt.

Idag hade Hanna sin gesälle och jag var hennes långhårsmodell. Jag är så sjukr nervös för Hanna's skull.
Men jag vet att hon klarar det!


Kl 19 är det Gossip girl, ska plugga samtidigt till det!




Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0