Endast tre lektioner imon

Mina första två är inställda pga nationellt prov i matte c, lycka till alla som ska göra det! Skulle egentligen bara haft två lektioner då men jag bokade in extra matte duktig som jag är.

Jag längtar tills Fashion against aids kläderna kommer i butik, 28 maj så börjar de säljas i H&M butikerna.
Jag vill ha ett linne som Cyndi Lauper har designat, girls just want to have safe sex.



bilden är tagen ifrån:
http://cyndilaupernews.com/index.php?entry_id=1241550110


Jag måste ha det!

Jag har gått med i Gratisbio.se, man samlar på sig poäng och kan sedan ta ut det i biocheck eller presentkort. Det kostar ingenting.
Jag kopierar från deras sida för exakt förklaring:

GratisBio är sidan där du får gratis biobiljetter, gratis makeup, gratis kläder, gratis spel, gratis hemelektronik, gratis mat, gratis resor, gratis prylar mm. Vi har presentkort till de flesta stora svenska butikskedjorna. Registrera dig gratis och samla in poäng genom att utnyttja nätets hetaste kampanjer och gratiserbjudanden. Poängen kan du sedan växla in mot biobiljetter eller presentkort från valfri butik. Medlemskapet är naturligtvis helt gratis och vi ger dig dessutom 50 poäng som välkomstpresent!

Bli ni medlemmar så skriv gärna mig som värvning.



Ska strax göra mig i ordning och bädda ner mig, börjar kl 12 imon men känner att jag behöver sova ut.
Sov gott!



Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0