Fredag & Lördag

I fredag så var jag och Marika hemma hos Michael. Vi åt tacos, Marika kollade på hockeyn och under tiden spelade jag, Michael och Jesper poker. Jag fuskade och därför vann jag!

Det var bara jag och Marika som stack till tre hjärtan och forstatte festandet sedan kom världens bästa Albin och hämtade oss.




Under fredagen pratade Marikas kompisar om en fest ute i Grötvik. Jag blev med bjuden.
Så jag följde med Marika och Johan dit. Vi kom ganska tidigt så jag hjälpte till med att trycka ut is, fy sjutton var kallt det blev efter ett tag!

Man kan säga att detta var en drinkfest, det drack bara drinkar under hela kvällen i stort sätt. Minglade runt. Nej men man pratade med alla, lärde känna lite nytt folk, bekantade sig.

Det var hur trevligt som helst, och det var jätte trevligt för min del att bekanta sig med nytt folk.

Tack så jätte mycket för en trevlig kväll!


Bordet, det kom mer dricka senare


Johan, Daniel och Robban som var bartenders, de har gått
bartender kurs.


Marika har också gått den men gon tvingades vara "ledig" idag, haha














Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0