Greys Anatomy

Sitter och kollar på Greys Anatomy. Undra hur det kommer att gå för Izzie Stevens, kommer hon att överleva detta? Kommer hon att överleva fast det var en sådan liten chans?

Jag missade Desperete housewives igår eftersom jag kollade på mitt kära  Manchster United som tog sig till CL final!! så jag får sitta bänkad på söndag och se reprisen av det och brothers and sisters.

Nu börjar ångesten komma, snart ska betygen vara satta och jag har mycket kvar, PANIK! Jag har så jäkla svårt för att koncentrera mig när jag ska plugga, förstår inte hur jag ska hinna klart med allt. Ska be någon stå med en piska vid sidan om mig och verkligen se till så att jag bara pluggar, pluggar och pluggar nu de sista som är kvar.

I morgon på special idrotten så ska vi inte ha handbollsträning utan vi ska teori. Vi kan inte vara i sporthallen för att Per Gessle ska ha konsert där på fredag. Tack för att du förstår våran träning Gessle. Efter teorin har jag håltimma från 09:30 - 12:30 så blir nog att jag åker in till stan.

Nu kl 22 ska jag kolla på Sweeny Todd, har börjat kolla men inte lyckats se klart den. Men den kommer nu ikväll igen så nu ska jag väl äntligen lyckats se klart. Ska ta ner täcket och bädda ner mig i soffan!





Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0