Gud så snabbt dagarna går

Dagarna går så snabbt. Hade en lektion som var matte idag. Gick jätte bra, är på ett kapitel som jag fattar något av.

I morgon ska klassen samlas på mentorstiden och disskutera, melodifestivalen, studenten, champangefrukost m.m.
Meldifestivalen är något som treorna har på Sannarpsgymnasiet. Varje klass ska ta en låt och ändra om text och kanske göra en liten dans om man vill så ska man visa upp för alla andra treor och för en jury som bestämmer vilken klass som vinner. Den klass som vinner, om jag inte minns fel är den klass som kommer få gå först i studenttåget.


Jag ska snart göra te och ta två isglassar och kolla på färjan sedan är det 2 ½ men som gäller!


Favorit te't

Jag ska i veckan försöka hitta studentskor i veckan, jag vet att klackar vill jag ha.
Jag är så sjuuukt nöjd med min studentklänning med, den är inte speciell alls men jag älskar den.




Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0