Komma bort

Jag kan inte tänka på annat än att komma bort, till ett annat land. Sol, värme, nytt folk!

Om det inte blir så att jag åker utomlands och får jobb efter att jag läst upp mina betyg så vet jag inte vart jag ska ta vägen. Det  måste bli så. Jag kan inte vara fast här, jag måste bort.
Jag måste få bo bland sol och värme. Jag vet självklart att man kan inte få det hela tiden. Men bättre än här i alla fall.
Jag har inte bestämt mig vart jag vill åka, kanske Turkiet, Mallorca, Ayia Napa kanske? 

Ja, det är fortfarande en dröm tills fram till jul då jag har pluggat upp mina betyg. Sen får jag bestämma mig vart jag ska och åka när säsongen börjar.

Den 29 är det drinkfest igen. Det ska bli otroligt kul, nytt folk som kommer vara där som jag lärt känna genom Marika, en av mina bästa vänner. Hon är en sådan person jag inte vill vara utan.
Till denna drinkfesten så ska alla som ska dit betala 250 kronor var så åker några till Tyskland en eller två dagar innan och köper grejor sen är det hur många drinkar man vill då den 29.
Dagen efter ska jag på konfirmation så måste hem på natten där men mamma sa att hon skulle komma och hämta mig när jag ville, varnar henne för att det kan bli att jag vill bli hämtad typ vid 4, halv 5 på morgonen, haha!









Nu har jag haft en liten paus så nu är det dags för att återgå till naturkunskap b.

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0