Lite ändrat schema i morgon

Imon är mitt schema ändrat lite, i stället för att ha idrott i onsdags förra veckan så ska vi ha det imon, baseball!
Känner att det kommer nog inte gå bra för mig.
Hoppas inte det ska regna heller. Vi var ute föra någon vecka sen och hade fem kamp ute i spöregn, inte kul alls.
Så ska snart packa väskan, dagens klädsel imon blir nog joggingbyxor, har bara matte en timma efter idrotten så passar bra.

Jag gick med i http://www.gratismode.se/ idag.

Det man gör är att man blir medlem, samlar poäng genom att värva kompisar, gå in på hemsidor, delta i tävlingar m.m. och när man då fått ihop ett visst antal poäng så växlar man in det mot presentkort hos till exempel, nelly, gina tricot m. fl.


http://www.gratismode.se/?c=57937 klicka på den länken för att registrera dig.



Nu ska jag lyssna lite på musik och sedan packa.

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0