Nu känner jag mig hemma

När det är såhär varmt och skönt så känner jag mig hemma! Men det får mig också att längta ännu mer efter att få jobba utomlands.

Har legat ute i solen hela dagen, blivit röd på framsidan men baksidan är vit, haha! Madde kom hit så satt vi ute tills klockan var typ 18, 18:30 så åt vi sedan kollade vi  på Jerry Springer, Maddes nya favorit program. Shit alltså ibland undrar jag om de inte är ett manus i det programmet. Hade de inte vart vakter där så hade de slått ihjäl varandra.

I morgon ska jag ut med Madde, Böna skulle nog också följa med ut. Ska få han och unna sig dricka för en gångs skull. Han har kört varje helg hur länge som helst. Blir nog att vi gåt till tre hjärtan och njuter av live musik där, dricker goda drinkar.

Ska snart sova, är jätte trött idag.

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0