Ouuush, trött!

Galet trött jag är, somnade nu mitt på dagen med. Inte bra alls!

Var på badhuset idag och blev av med livärddningen så en grej jag kan checka av på min lista med gamla grejer.
Hade en jätte bra tid men så blev det fel när jag skulle simma tillbaka med en person i livbojen och eftersom man gör det så snabbt man bara kan så hade jag mjölksyra i benen. Pernilla frågar kan du inte simma tillbaka till andra sidan när han är rätt i livbojen för jag vet att du visste hur det skulle vara. Fick simma igen då och sen så pumpade det i låren fy sjutton! Men det är skönt att ha det avklarat

Synd att vädret är taskigt idag, men det har i alla fall slutat regna. Tror nog att vi alla vill ha tillbaka det varma fina vädret.
Men hellre bra väder i sommar än just nu. Hellre att de bra vädret kommet lagom till balen och studenten!



Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0