Plugg dag idag igen

Sitter och pluggar idag igen.  Naturkunskap fortfarande..

Har tre olika saker att göra, behöver pappas hjälp till den ena och han är i Tyskland så vi får göra det när han kommer hem. Min pappa är sån att han kan typ allt ändå hoppade av han gymnasiet.

Sitter nu med olja, fett och fettsyror.. BLÄ!
Men  ska göra klart den så ska jag göra klar om immunförsvaret idag med hade jag tänkt. Så kommer jag känna mig stolt.

Imon är det triathlon i skolan. Känner inte alls för det efter som de "grupperna" som umgås i skolan har bestämt lagen så jag är inte med.
Känns inte alls kul eftersom jag väldigt gärna hade velat simma.. Skulle kunna skriva två a4 sidor om vad jag tycker och tänker om vad jag tycker om de tre åren i skolan och med klassen men nej. Det kommer efter studenten i stället..


Nu ska jag fortsätta med Natur B




Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0