Riesen

Jag är så sjukt sugen på risen!

Sitter och kollar på Jerry Springer, jag är ju helt fast i det programmet. Så härligt att se lite action på kvällarna!

Just nu handlar det om folk som har börjat strippa, fy sjutton vilket liv de blir på anhöriga. Tyckte syd om en som blev tvingad av sin svåger. Hon bor med sin syster och hennes man pch han tröttnade på att hon inte kunde betala för sig så han tog med henne till en strippklubb och sa tjäna pengar till mig..

Nu på Jerry Springer fick hennes syster då reda på detta och blev rasande. Hoppas hon sparkar ut sin man fort som fan! Man vet aldrig vad han kan göra med hennes syster. Systern såg ut att vara anorektisk, och hjälplös är väl fel ord men hon har nog inte haft det så lätt alltid.

Nu ska jag fortsätta att kolla, Jerry Springer det är så bra!

Ska snart göra te och äta schackrutor med!









Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0