Schackrutor

Min moster hade bakat schackrutor till mig idag! Blev jätte glad!

Jag och min moster står varandra jätte närma. Hade det hänt henne någonting så vet jag inte vad jag hade gjort. Jag hade nog bara stuckit, hade blivit total deppig! Men så får jag inte tänka.

Innan hon blev tillsammans och flyttade ihop med min granne så bodde hon ca 5-10 min ifrån mig så jag var där fleeera dagar i veckan så drack vi te, spelade yatzy, tittade på tv, bakade. Jag tyckte det var så mysigt, jag hade till och med egen nyckel dit. Men när hon blev tillsammans med min granne så ändrades allt. Det är inte samma sak att gå in där längre och dricka te. Det låter egoistiskt, men jag vill ha våra te/bak/yatzy m.m. kvällar för mig själv.
Men ska försöka hitta på något mysigt nu till sommaren när jag får mina skattepengar, en helg dag bara hon och jag med lunch, shopping oså. Hoppas hon vill det men det tror jag.
Mamma säger att hon saknar våra kvällar precis lika mycket som jag.


Moster <3


Schackkrutor, mums

Nog om det. Skulle vart i skolan idag men fick sån jädra huvudvärk igår kväll och den satt i när klockan ringde idag, mådde illa. Sen har jag haft ont i huvudet heeela dagen. Har mina aningar att de kan vara pga vädret, hela dagen hat det vart fint sen blev det jätte mörkt så börja det spö regna och hörde lite muller innan när jag var ute med Madde.

Vi har snackat om Turkiet, gud va vi längtar! Helt sjukt!
Min farbrors flickvän ringde innan och frågade vad jag önskade mig i studentpresent, först sa jag "jag vet inte" men sen så sa jag det att jag vill utomlands och jobba så ett startkapital till det hade suttit fint. Hon tyckte det lät bra som en bra idé, smart av mig att göra så eftersom jag ändå inte vet vad jag vill bli när "jag blir stor".


Turkey by night


Destination Latinooo


Lite suddig dels för den är tagen med mobil och sen för att
min kamera i mobilen var sönder redan när jag köpte den :\



Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0