Stekta gröna tomater

Jag tyckte inte det gick något bra på tv ikväll så jag satte på Stekta gröna tomater.  En film jag verkligen rekommenderar.
Jag vet inte riktigt hur jag ska skriva om filmen så väljer jag att ta från internet, http://www.imdb.com/title/tt0101921/plotsummary

"Evelyn Couch is having trouble in her marriage, and no one seems to take her seriously. While in a nursing home visiting relatives, she meets Ninny Threadgoode, an outgoing old woman, who tells her the story of Idgie Threadgoode, a young woman in 1920's Alabama. Through Idgie's inspiring life, Evelyn learns to be more assertive and builds a lasting friendship of her own with Ninny"

Jag har nog sett denna filmen 10 gånger men jag tycker den är lika bra varje gång. Vänskap är ett ord som passar in på denna filmen till 110 %.



Xoxo


Kommentarer
Postat av: Anonym

den är så sjuukt bra den filmen :D

2009-05-12 @ 18:04:27
URL: http://avandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0