Väldigt lyckad lördagskväll

Hanna kom hit igår så åt vi pizza så kom även Michael så spelade vi lite poker. Sen blev det att vi åkte till Micke som fyller år idag, grattis!

Men eftersom det kändes med som en killfest så åkte jag och Hanna till stan, Hanna bestämde sig efter mycket om och men att följa med ut.
När vi kommer till tre hjärtan är det inte alls mycket folk och Jimmy, han som spelar gitarr och sjunger där på helgerna har en sanning eller konsekvens kortlek. Rallr tvingar fram mig och jag tar ett kort där det så sanning och det står:
Säg högt för alla vem du skulle vilja ha sex med utav alla de som är i detta rummet. Jag säger Rajko, han som jobbar  i baren. SÅ PINSAMT var det! Men man skrattade bort det. Man lever bara en gång.

Emelie kom till tre hjärtan och jag, Emelie och Hanna hade jätte kul tyckte jag! Sen var ju även annat folk där som jag känner som var jätte kul att träffa!
Blev bjuden på en till drinkfest den 29 maj, tror det kommer bli jätte trevligt!


Grattis Norge till vinsten i Eurovision 2009! Låten växer faktikst mer och mer på mig!

http://www.youtube.com/watch?v=-8JRtGMBUz0&feature=related




Just nu är det Gossip girl som gäller! Love it!!





Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0