Vart tog det fina vädret vägen?

Satt och pluggade innan men har en sån torka, vet inte vad jag ska skriva och hur jag ska skriva det. Men skrev i alla fall lite så får fortsätta imon.
Imon börjar jag egentligen 12:40 men ska vara på badhuset kl 10 för jag missade livräddningen i ettan så min mentor/idrottslärare låter mig hoppa in i en klass imon.

Sitter och kollar på Jerry Springer idag igen, det måste ju bara vara skådespelare. Det är helt stört men kan inte sluta kolla på det.  Ska se färjan sen och sedan blir de CSI.


Sms:ade min moster idag som är i Mallorca, Alcudia de har 25 grader varmt och jag är sjukt svartsjuk!
De bor på samma hotell som vi gjort de två gånger när vi vart där.

Jag ÄLSKAR verkligen det stället, jag trivs sååå bra där. Har bara vart där med familjen men det är verkligen helt underbart. Sist vi var där så lärde vi känna nya människor och de som jobbade där gjorde verkligen resan helt underbar.


Viva Sunrise


Viva Sunrise


Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0