Återigen måndag

Måndag åter igen, ny vecka. Dagarna, veckorna, månaderna går så fruktansvärt snabbt tycker jag.

Såg idag på facebook att Böna och Marie ska få en liten pojke! Gud jag längtar jätte mycket tänk då hur mycket dom längtar, haha!

Marika har fått en lägenhet i Jönköping i stället för i Gränna. Otroligt kul och skönt för henne, slippa sitta på en buss i nästan en timma till skolan och hem.
Får åka upp och hälsa på henne när hon flyttat :D.

Cina kom in med min halsduk. Vi var och köpte garn härom dagen så har hon stickat en halsduk :D! Billig halsduk blev det, 58 kr för garnet.

Nu slutade filmen jag suttit och kollat på, Franklin and the turtle lake treasure. Haha jag älskar tecknat :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0