Bakning.. neej

Alltså... Jag ÄLSKAR schachrutor.. Speciellt när min moster gör dom.
Nu på senaste har min moster vägrat göra schackrutor.. Tänker inte gå in på varför för det är mina djuupa tankar, haha!
I alla fall så skulle jag göra det idag själv.
VILKEN JÄKLA DEG! Man ska rulla den till fina långa smala korvar..  Mina gick sönder och blev smala - tjocka - smala.. WTF!
Jag ska visa att jag kan baka själv.
Men nej, dessa fick duga och sedan ska jag tjata hål i huvudet på min moster tills hon gör schackrutor.
Som tur är så smakade degen likadant i alla fall så jag har något gott till Grey's Anatomy och sedan till Paradise. Ska se Paradise Hotel på tv6 play hade jag tänkt :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0