Dåligt inlägg :p

Veckorna bara flyger förbi..
Nu är det söndag återigen, helgen har gått och i morgon är det en ny vecka.

Jag ska jobba denna veckan, ska packa på pappas jobb. De ska byta lokaler så i stället för att de ska packa så får jag göra det, tjäna lite pengar.

I helgen så var Marika hemma så vi har vart ute både fredag och lördag.
I fredags var vi hemma hos My, jag drack inget så var inte på världens festhumör men det var en trevlig kväll :). Igår blev det förfest hos Blysch, vi satt och snackade skit och drack gott. Sedan bar det av till stan, var på idas, tre hjärtan och b&b :).

Är inte så jätte skriv sugen känner jag. Men kände att jag ändå behövde uppdatera, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0