Dan innan matteprov

Ush i morgon är det dags för mitt matte prov. Jag har suttit och kämpat och kämpat med kapitel ett.
Tack gode gud för min matte lärare Helene.
Jag måste klara provet imon.

Det värsta är att jag har alltid haft svårt för skolan. Eller ja, jag har koncentrations svårigheter vilket gör det svårt.
Att skriva arbeten på datorn tycker jag är ganska kul, det har jag inte problem med. Men sitta och läsa i en bok, göra läxfrågor, ne fyfan! Hade de legat en kotte framför mig hade jag nog börjat leka med den i stället för att läsa i boken.

Med tanke på kotte, haha! "Vaa?! Har Anna smaksat kotte?!"

Ska kolla i genom det innna jag lägger mig sen sa Helene att innan jag gör provet imon ska vi gå i genom allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0